• יולי

    14

    2019
  • 11167
פנל מבודד מחסן

פנל מבודד מחסן

פנל מבודד מחסן כל המידע הנדרש

מחסן מפנל מבודד עשוי משתי שכבות של פח מגובלן כשבניהם יש חומרי בידוד. החומרים שהם עשוי המחסן עמידים בפני תנאי מזג האוויר, הם אטומים לחלוטין, הם מונעים כניסה של מי גשמים ובכך הם שומרים על הסחורה המאוחסנת בתוכם ומתאימים למזג האוויר ולאקלים הישראלי.

בניית מחסן מפנל מבודד מחייבת לקחת בחשבון את כל התנאים הנדרשים כדי להגן על הסחורה המאוחסנת במחסן, חשוב להקפיד על אטימות מלאה מפני תנאי מזג האוויר כמו מי גשמים, לחות גבוהה ומפני חרקים ומזיקים העלולים להזיק לסחורה או לציוד.

בניית מחסן פנלים מבודדים כל היתרונות של בנייה באמצעות פנל מבודד

בעת בנייה באמצעות פנל מבודד אין צורך בחפירה ובבנייה של יסודות. את המחסן אפשר לשים בכל שטח אדמה, כמעט ללא צורך בהכנת הקרקע.

את הפנלים המרכיבים את המחסן בונים ומרכיבים במפעל ורק ההתקנה מתבצעת בחצר או בכל מקום אחר. שיטה זו מקצרת מאוד את משך זמן הבנייה. מהרגע שהזמנתם את המחסן ועד להתקנתו באתר הבנייה יעברו בין שלושה שבועות לחודש או חודשיים לכל היותר.

פנל מבודד הוא אחד מהחומרים הנפוצים ביותר לבניית מחסנים. כל פנל בנוי משתי שכבות של פח מגובלן או אלומיניום כשבניהם יש שכבת בידוד. המחסנים הנבנים בשיטה זו מאופיינים ברמת בידוד גבוהה בפני כל תנאי מזג האוויר ובאטימות מוחלטת. הודות לכך, אפשר לאחסן במחסן כל סוג של סחורה, גם סחורה רגישה הדורשת תנאי אחסון מיוחדים.

בנייה באמצעות פנל מבודד נחשבת לבנייה ירוקה. היא אינה גורמת ללכלוך ואינה מזהמת את האוויר ואת הסביבה. הבנייה נמשכת זמן קצר, והיא אינה יוצרת פסולת רבה כמו בבנייה בחומרים אחרים.

אפשר לחבר למחסן תשתיות של חשמל, להתקין תאורה, מיזוג אוויר או כל אלמנט אחר הפועל על חשמל. את כבלי החשמל מעבירים בתוך הפנל וכך מקבלים מראה אסתטי נקי ורמת גימור גבוהה.

למה כדאי לכם לבנות מחסן בגינה?

מומחי נדל"ן טוענים כי בנייה של מחסן מעלה את ערך הדירה בחמישה אחוז בממוצע, בהתאם לעיר ולשכונה.

מחסן בחצר מעלה, כאמור, את ערך הדירה ושומר על סדר וארגון בכל יחידת דיור, בבית פרטי או גם בבניין משותף. אם יש לכם רהיטים מיותרים, אם יש לכם חפצים נוסטלגיים שאתם רוצים לשמור, אם יש לכם ניירת חשובה, אך אין לכם מספיק מקום בבית, תוכלו לאחסן הכול במחסן וליהנות מדירה נקייה ומרווחת.

אם אתם זקוקים למחסן לעסק כדי לאחסן בו מלאי, ציוד או כל דבר אחר, בניית מחסן מפנל מבודד תהיה זולה יותר באופן משמעותי בטווח הארוך מאשר תשלום חודשי של שכירות מקום. אם תבחרו בבנייה באמצעות פנל מבודד, הציוד לא ייפגע ומלאי הסחורה יישמר היטב.

בעידן של הרשת המקוונת אנשים רבים פתחו חנויות ברשת האינטרנט והם מצטיידים בכמות גדולה של סחורה במטרה למכור ברשת, עבור אנשים אלו בניית מחסן היא פתרון נהדר וקל לאחסון של מלאי הסחורה. בניית מחסן בפנל מבודד תשמור על איטום מוחלט ועל רמת בידוד גבוהה ותמנע נזקים לסחורה העלולים להיגרם מלחות, מעובש, ממי גשמים, מחרקים ועוד.

חדש! בניית מחסן מפנל מבודד לא תמיד דורשת היתר בנייה

לא תמיד בניית מחסן בגינה או אפילו על הגג מחייבת בהיתר בנייה. מחסנים העשויים מפנל מבודד נחשבים למבנה יביל, מבנה שאותו אפשר לנייד ממקום למקום.

במסגרת הרפורמה לתכנון ולבנייה משנת 2014 נכנס לתוקף תיקון לחוק, תיקון מספר 101. תיקון זה פוטר במקרים רבים את הצורך ברישיון מיוחד או בהיתר בנייה לבניית פרגולות ולהצבת מחסנים בחצר.

בהתאם לחוק מחסן העשוי מחומרים קלים כמו עץ, פלסטיק או פנלים מבודדים שגובהו אינו עולה על שישה מטרים ורוחבו לא יותר משני מטרים והוא מוקם במקומות המותרים על פי חוק, אינו מצריך היתר בנייה.

אם אתם מעוניינים לבנות מחסן מפנל מבודד. צרו קשר עם חברת "א. ש. תעשיות", אנחנו נדע להנחות אתכם האם המחסן שאתם מעוניינים לבנות פטור ממתן רישיון בנייה.

אנו ב"א. ש. תעשיות" נדע לייעץ לכם לבחור את סוג הפנל ואת סוג הבידוד בהתאם למטרת המחסן ולייעודו. נדע לבנות מחסן עם דלתות, עם חלונות, לחבר אותו לתשתיות החשמל וכל זאת בתנאי בטיחות גבוהים ובהתאמה עיצובית לסביבה שבה הוא נבנה. יש לנו את הידע ואת הניסיון להפוך כל פרויקט בנייה להצלחה!

4.6/5 - (27 votes)

4.6/5 - (27 votes)

 בנייה וקידום ע"י STRATOMEDIA רכישת כתבות Yousell