• יולי

    12

    2019
  • 6428
פנל מבודד לגג

פנל מבודד לגג

פנל מבודד לגג כל המידע והנתונים

פנל מבודד הוא מוצר חדשני, יחסית, המשמש אותנו לבניית גגות. הפנל המבודד מורכב משתי שכבות של פח או אלומיניום כשבניהם יש שכבה של חומר מבודד.

קירוי גגות באמצעות פנל מבודד הפך להיות אחד השיטות הנפוצות ביותר בשל היתרונות הרבים של השיטה. את הייצור של הפנלים מייצרים ומרכיבים במפעל ורק את ההתקנה הסופית מבצעים בשטח. בדרך זו זמן העבודה מתקצר באופן משמעותי, העבודה אינה גורמת לרעש או לכלוך, אינה פוגעת בסיבה ואינה מזהמת אותה.

פנל מבודד לגג – סקירה קצרה על הסוגים השונים

פנל פח ממולא בפוליסטרון – הפוליסטרון הוא החומר שאנחנו מכירים בשם קלקר, הוא נחשב לחומר המבודד היטב, אך אין לו תקן אש. מבין כל סוגי הפנלים הוא הפנל הזול ביותר, אך בשל היעדר תקן האש הוא לא נמצא בשימוש בבתי מגורים, הוא משמש בעיקר לבניית קירות וגגות במחסנים או לחדרי קירור.

פנל אלומיניום הממולא בפוליסטרון נחשב לפאנל איכותי יוקרתי ואסתטי ומבין כל סוגי הפנלים הוא היקר מכולם. הוא משמש לקירוי גגות בבתי קפה, במסעדות לסגירת מרפסות ולתוספות בנייה. האלומיניום זו מתכת גמישה וקלה לעיבוד, אפשר לעצב אותה בסגנונות ובצבעים שונים. היא אטומה, היא אינה מחלידה והיא עמידה בפני תנאי מזג אוויר שונים.

פנל פח הממולא בצמר סלעים – צמר הסלעים נחשב לאחד מחומרי הבידוד הטובים ביותר. הוא מבודד מצוין מפני חום, קור ומפני רעשים חיצוניים. לפנל פח הממולא בצמר סלעים יש תקן אש והוא עמיד בפני האש למשך שעה וחצי. הוא משמש אותנו לבנייה של מבנים שבהם קיימת סכנה של פריצת אש העלולה לגרום לאסון כמו למשל לכיתות בית ספר ועוד.

פנל פח הממולא בפוליאוריתן – פוליאוריתן זהו קצף מתנפח הדומה בתכונות שלו לפוליסטרון, אך יותר יקר ממנו והוא פחות עמיד בפני אש יחסית לצמר הסלעים.

רוצים לסגור את הגג ? רק עם פנל מבודד לגג!

פנל מבודד לגג הוא הדרך הטובה ביותר לקירוי גגות. אפשר לקרות אתו גגות של מחסנים, של יחידות דיור, של מבני תעשייה, של חנייה, של יחידות דיור ועוד. בשנים האחרונות פנלים מבודדים לגגות מחליפים בהצלחה את גגות האסבסט הישנים והמסוכנים.

גג העשוי מפנל מבודד אינו דורש תחזוקה, אינו דורש ריבוי עמודים וקונסטרוקציה כבדה ומסובכת בשל המשקל הקל של הפנלים.

יש אפשרות לשלב בגג פתחי אור ולאפשר לקרני השמש לחדור דרך הפתחים ולהאיר את החלל. קירוי גגות בפנל מבודד יעניק לכם אור בחלל והודות לרמת הבידוד הגבוהה הטמפרטורה בחדר תהיה נעימה בכל ימות השנה, בימי החמה וגם בימי הגשמים ללא צורך בהוצאות גבוהות על חימום וקירור. חשוב להדגיש כי הפנל המבודד אטום לחלוטין והוא מונע כניסה של מי גשמים ובעיות של רטיבות.

סגירת גגות עם פנל מבודד מעניקה לכל מבנה מראה אסתטי נהדר ונקי המשתלב באופן טבעי עם הקירות הקיימים.

פנל מבודד לגג העשוי מאלומיניום משמש אותנו לסגירת מרפסות כאשר אנו מעוניינים להרחיב את שטח הדירה בצורה פשוטה ומהירה.

ברוב המרפסות הבסיס לחדר כבר קיים, כל מה שמשאר לנו זה רק לסגור את הגג . סגירת הגג עם פנל מבודד מאלומיניום מהווה פתרון מצוין. פנל האלומיניום הוא קל, הוא אינו שוקל הרבה, אינו מוסיף מעמסה על הבסיס הקיים, הוא מבודד מפני חום וקור ומפני הרעשים החיצוניים של הרחוב והוא מגיע ברמות גימור גבוהה במיוחד המעניקה עיצוב אסתטי מרשים ומיוחד.

החלטתם לסגור את המרפסת? בתוך זמן קצר יהיה לכם שטח מגורים נוסף בדירה. את הייצור וההרכבה של הפנל נבצע אצלנו במפעל, במרפסת שלכם רק נתקין אותו. התקנת הגג החדש אינה גורמת ללכלוך ולרעש, היא אינה מסכנת את דיירי הבית, תוכלו להישאר בבית וכבר לאחר מספר ימים ליהנות מהחלל החדש בדירה.

לסיכום, הפנל המבודד המשמש בסיס לבנייה הקלה הפך להיות אחד הפתרונות הנפוצים בתחום הבנייה. הוא משמש אותנו לשימושים רבים לבניית מבנים שלמים כמו מחסנים, יחידות דיור, משרדים, מבני תעשייה, וגם לקירוי גגות. הפנל המבודד מחזיק מעמד שנים ארוכות, הוא אינו מחליד, אינו מתבלה ואינו מאבד מהפונקציונאליות שלו.

אנו ב" א.ש. תעשיות" צברנו ידע וניסיון רב בייצור והתקנה של פנלים מבודדים, צרו קשר והצטרפו גם אתם אל משפחת הלקוחות המרוצים.

4.6/5 - (33 votes)

4.6/5 - (33 votes)

 בנייה וקידום ע"י STRATOMEDIA רכישת כתבות Yousell