• יולי

    12

    2019
  • 4849
פנל מבודד בנייה קלה

פנל מבודד בנייה קלה

פנל מבודד בנייה קלה כל המידע והנתונים

כל מי שעומד בפני פרויקט בנייה או תוספת בנייה חוקר ובודק מהי שיטת הבניה הטובה מכולן. במשך שנים רבות שיטת הבנייה הנפוצה הייתה הבנייה בבלוקים, כיום, הגיע כוכב חדש לשוק, אחד מפלאי הבנייה המודרנית, הבנייה הקלה.

בנייה קלה היא בנייה שבה עשויים הקירות החיצוניים והפנימיים במבנה מפנלים מבודדים. הפנל המבודד עשוי מחומרים שונים, הוא מגיע כפלטות ארוכות , כל אחת בעובי שונה, בהתאם לצרכים האינדיבידואליים של כל מבנה. הפלטות מגיעות מוכנות מהמפעל ותוך זמן קצר אפשר לבנות כל סוג של מבנה.

למה נבחר הפנל המבודד ל"יקיר הבנייה"?

לפאנל המבודד יש יתרונות רבים המאפיינים את הבנייה הקלה. הבנייה מפנל מבודד הפכה לדבר החם ביותר בעולם הבנייה בשל היתרונות הרבים שמציעה בנייה מסוג זה.

רמת הבידוד של הפנל המבודד גבוהה מאוד, הוא מבודד מצוין בפני חום וקור וכך הוא חוסך עלויות רבות של חימום בחורף וקירור בקיץ. רמת הבידוד הגבוהה של הפנלים המבודדים מאפשרים לטמפרטורת הבית להישאר נעימה בכל אחת מעונות השנה ובכך לחסוך אנרגיה רבה.

זמן ההקמה של כל מבנה הוא קצר באופן משמעותי. כאשר אנחנו בוחרים לבנות בשיטה של הבנייה הקלה אנו חוסכים ימים רבים של לכלוך רב ורעש. כל עבודת הייצור וההרכבה של הפנל המבודד מתבצעת במפעל ובאתר הבנייה נשאר רק להתקין את המבנה, עבודה הנמשכת בממוצע בין יומיים לשלושה ימים.

גם הכנת הקונסטרוקציה והכנת התשתיות פשוטה הרבה יותר ואין צורך בחפירות עמוקות ובהכנת יסודות כבדים כדי לתמוך במבנה. באופן עקרוני אפשר לומר כי מהרגע שהזמנתם את המבנה ועד שתוכלו להשתמש בו יעברו בין חודש לשלושה חודשים בהתאם לגודל המבנה שהזמנתם.

תוספת בנייה

אם החלטתם להוסיף תוספת של שטח לבית הקיים, לא תצטרכו לעזוב את הבית בזמן הבנייה. בשיטה זו אין צורך בכלים כבדים, אין צורך בחפירות והבנייה עצמה אינה גורמת ללכלוך ולרעש רב.

הפנל המבודד מאופיין בגמישות עיצובית גבוהה, הוא מכיל אלמנטים רבים המשפיעים על רמת הגימור של המבנה ועל רמת הגימור של כל חלל במבנה. הבנייה מהפנל המבודד נבנית באמצעות חיבור בין זכר לנקבה ללא צורך בברגים או במסמרים. כל הכבלים וכל תעלות החשמל ממוקמות בתוך הפנל, ולכן אנו יכולים להגיע לרמת גימור אסתטית גבוהה במיוחד.

הבנייה הקלה מאופיינת באפשרות למבנה יביל. בבנייה מסג זה אפשר ליצור מבנים שאותם אפשר לנייד ממקום למקום. זו הסיבה שכל מי שמעוניין לבנות משרדים זמניים, כמו באתרי בנייה למשל, מחסנים, יחידת דיור, כיתות לימוד, גנים או שכונות עם בתי מגורים זמניים, בוחר בשיטת הבנייה הקלה.

הבנייה בשיטת הבנייה הקלה מתאימה מאוד לבנייה על הגגות. באמצעות הבנייה הקלה אפשר להוסיף חדרים על הגג ולהשתמש בהם לכל מטרה, למשרד, למגורים, לאחסון ועוד. בשל השימוש בפנל מבודד, החדר על הגג יהיה אטום בפני רעשים בפני קור וחום ויעניק טמפרטורה נעימה.

פנלים מבודדים גם לבניית גגות. הגגות הנבנים מהפנלים המבודדים עמידים לכל תנאי מזג האוויר, הם אטומים לחלוטים מפני חדירת מי הגשמים ואפשר להתקין עליהם גופי תאורה, דוד שמש או מערכת של קולטים סלולאריים.

רבים טוענים כי המבנים שנבנו בשיטת הבנייה הקלה אינם מחזיקים מעמד שנים ארוכים והם סובלים מבלאי גבוה. זה אינו נכון!! הניסיון מלמד כי מבנים שנבנו על ידי חברת מקצועיות שצברו ידע וניסיון רב בתחום מחזיקים מעמד שנים רבות בלי לפגוע בכושר התפקוד שלהם או במראה האסתטי שלהם. חשוב לציין כי שיטת הבנייה הקלה אינה מתאימה לכל סוג של מבנה כמו למשל מבנים רבי קומות ועוד.

כדי להצליח בבנייה הקלה חשוב לבחור חברה עתירת ניסיון, חברה אשר התמחתה בתחום ורשמה הצלחות רבות. חשוב לשים דגש על התכנון ההנדסי ולבחור חברה המשווקת פנלים מבודדים בעלי תו תקן ישראלי.

לסיכום, לא לחינם הפכה הבנייה הקלה לכוכב עולה בתחום הבנייה. זוהי בנייה המציעה בידוד תרמי מעולה ולמעלה משבעים אחוז חיסכון בהוצאות החימום והקירור, אין צורך להמתין שנה או יותר עד שהמבנה יהיה מוכן, בתוך חודש עד לשלושה חודשים כבר אפשר יהיה להיכנס ולהשתמש במבנה לכל מטרה. המבנים נבנים ברמת גימור גבוהה עם בידוד אקוסטי ותרמי מצוין.

5/5 - (6 votes)

5/5 - (6 votes)

 בנייה וקידום ע"י STRATOMEDIA רכישת כתבות Yousell