• יולי

    14

    2019
  • 8873
פנלים מבודדים לקירות

פנלים מבודדים לקירות

פנלים מבודדים לקירות כל המידע

כמעט כל מי שמעוניין לבנות יחידת דיור, מחסן או משרד שמע את השם בנייה קלה. בנייה קלה היא בנייה שבה קירות המבנה בנויים מפנלים מבודדים.

לבניית הקירות מפנלים מבודדים יש הרבה יתרונות. העלויות של הבנייה זולות יותר מאשר העלויות של בנייה מחומרים קלאסיים כמו בטון, למשל, ואחרים. הבנייה הרבה יותר מהירה ובתוך מספר חודשים אפשר לסיים את כל הבנייה. בניית קירות מפנלים מבודדים נחשבת לבנייה ירוקה, היא אינה יוצרת לכלוך רב ולא מזהמת את הסביבה.

פנלים מבודדים לקירות – בואו להכיר את האיסכורית והאלומיניום

האיסכורית היא אחת האופציות הנפוצות לבניית קירות מפנלים מבודדים למבנים שונים. זהו השם המסחרי ליריעות פח מגולוון המשמשות כחומר גלם לבניית קירות. לאיסכורית יש יתרונות רבים, תוחלת החיים שלה ארוכה, היא מבודדת מצוין מרעשים חיצוניים ותנאי אקלים של חום וקור, ההתקנה שלה מהירה והעלויות זולות יחסית לחומרים אחרים. האיסכורית עמידה בפני אש, היא מונעת חדירה של מים וגשמים והתחזוקה של מבנים העשויים מקירות של פנלים מבודדים נמוכה ביותר.

פנל מבודד מאלומיניום מציע פתרון מתקדם לבנייה הקלה. האלומיניום נחשב לחומר גלם איכותי והוא מגיע בתוספת של בידוד ברמה גבוהה. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת הצליחו ליצור בשנים האחרונות פנל מבודד העומד בעומסים גבוהים במיוחד, פנל שאינו מחליד ואשר מעניק מראה אסתטי מיוחד לכל קיר ולכל מבנה.

פנלים מבודדים לקירות עומדים בכל תנאי מזג אוויר. הם בנויים משתי יריעות פח כשביניהן יש חומר מבודד מסוגים שונים כמו צמר סלעים, פוליסטירן או פוליאוריתן, חומרים שבעזרתם אפשר להגיע לרמת בידוד גבוהה הן מבחינת תנאי מזג האוויר והן מבחינת תנאים אקוסטיים. את הסוג של חומרי הבידוד בוחרים לפי רמת הבידוד הנדרשת.

הפנלים המבודדים משמשים לבניית קירות במבנים רבים, בהוספה של יחידות דיור, בבניית מחסנים, בבניית חדרי קירור, בהוספת שטחים לדירות קיימות, בבניית משרדים ועוד.

בניית קירות באמצעות פנלים מבודדים היא בנייה בעלת רמת גימור גבוהה. הקירות שנבנים הם קירות חלקים, ישרים ואיכותיים ורמת הגימור שלהם גבוהה.

פנלים מבודדים לקירות – מידע קצר על סוגי הבידוד

קיימים שלושה סוגים של חומרי בידוד. את חומרי הבידוד מכניסים בין שתי לוחות של פנל מבודד ובכך תורמים לרמת בידוד גבוהה ואיכותית.

פוליסטירן מוקצף זהו חומר המוכר בשמו העממי קלקר. הפוליסטירן המוקצף נושא תו תקן ישראלי , הוא אינו רעיל בזמן שרפה והוא עמיד לאורך זמן. הוא נחשב לאחד מסוגי הבידוד הנפוצים ביותר בפנלים המבודדים.

פוליאוריתן מוקצף – זהו חומר המגיע בצפיפות נמוכה ונפוץ בעיקר בתעשיית הבידוד התרמי, הוא משמש כחומר בידוד במקררים ביתיים או מסחריים ובעת בניית קירות בחדרי קירור.

צמר סלעים נחשב לחומר האיכותי והיקר ביותר בין סוגי החומרים המבודדים האחרים. הוא מבודד מצוין מפני תנאי אקלים כמו חום וקור וגם מפני רעשים חיצוניים. הוא עמיד בפני עמיד ריקבון ובפני מזיקים והוא אינו מצטמק עם הזמן.

פנלים מבודדים לקירות – 5 טיפים שחשוב להכיר

כאשר אתם רוצים לבנות קירות מפנלים מבודדים חשוב לבחור פנל העומד בתו תקן. כאשר אתם בונים קירות לבתים פרטיים לא מומלץ לחסוך בכסף, רצוי להשתמש בסוג הפנל הטוב ביותר בהתאם להמלצת האדריכל או כל בעל מקצוע אחר המתמחה בתחום.

כאשר אתם בונים קירות מפנל מבודד למחסן, חשוב להקפיד על פנלים המעניקים אטימות מוחלטת. אם לא תקפידו על אטימות, מי הגשמים יוכלו לחדור אל תוך המחסן ולהרוס את התכולה המאוחסנת במחסן.

כאשר אתם בונים קירות מפנלים מבודדים לחדרי כיתות, ליחידות דיור או לכל מקום המאכלס בני אדם, חשוב מאוד לבחור פנלים מבודדים עם חומרי בידוד העומדים בפני אש.

פנלים מבודדים מאפשרים רמת גימור גבוהה. אם אתם מעוניינים להשתמש בפנל המבודד לבניית קירות לתוספות בנייה, לבנייה על הגגות, לסגירת מרפסות, מומלץ לבחור בסוג פנל הנוח לעיבוד ואשר מקנה אפשרויות שונות של עיצוב.

בעת התקנת קירות מפנלים מבודדים חשוב לבחור חברה בעלת מוניטין וניסיון רב. רק חברה שצברה ניסיון רב בתחום תוכל להעניק לכם את המוצר הטוב ביותר. אם אינכם בטוחים בחברה שאותה אתם עומדים לבחור, בקשו לראות המלצות ואפילו לבקר באופן פיזי באתרים שבהם נעשה שימוש באמצעות בניית קירות בפנלים מבודדים

4.6/5 - (30 votes)

4.6/5 - (30 votes)

 בנייה וקידום ע"י STRATOMEDIA רכישת כתבות Yousell