• יולי

    12

    2019
  • 6964
פנל אלומיניום מבודד מחיר

פנל אלומיניום מבודד מחיר

פנל אלומיניום מבודד מחיר כל הנתונים

פנל אלומיניום מבודד הפך להיות אחד החומרים הנפוצים ביותר בתחום הבנייה הקלה. אדריכלים, מעצבי פנים, יזמים ואנשי מקצוע נוספים בוחרים בפנל האלומיניום בשל היתרונות הרבים שלו, יתרונות עיצוביים ויתרונות פונקציונאליים.

הפנל האלומיניום מחליף בהצלחה את חומרי הבנייה הקלסיים והוותיקים כמו בטון, מלט, סיד או בלוקים. בכל רחבי הארץ אפשר לראות סגירת מרפסות במבוצעת מפנל אלומיניום מבודד, תוספות בנייה סגירת חדרים או מרפסות, מרפסות שמש, סגירת חורף בבתי קפה ומסעדות ועוד.

עולם הבנייה עבר שינוי משמעותי בשל היתרונות הרבים של הפנל מאלומיניום. חברת "א.ש. תעשיות" היא החברה הובילה בתחום של ייצור, הרכבה והתקנה של פנלים מבודדים. אנו מציעים פנל מבודד מחיר אטרקטיבי מאוד. במקום מאה שמונים שקלים למ"ר. רק 150 שקלים למטר מרובע, אל תרשו לעצמכם להפסיד את ההצעה.

פנל אלומיניום מחיר – כוכב הבנייה הקלה

בנייה קלה היא בנייה שאינה עושה שימוש בחומרי הבנייה הקלאסיים כמו בטון, בלוקים, מלט וסיד את חומרי הבנייה הקלאסיים מחליפים חומרים חדשים הנקראים: פנלים מבודדים.

שיטה זו נפוצה מאוד בארצות הברית, בישראל היא עדיין צעירה יחסית, אך מיום ליום יותר ויותר בעלי מקצוע הנושקים לתחום הבנייה לומדים להכיר את השיטה, את היתרונות הרבים שלה והביקוש לשיטה זו גובר והולך.

חומר האלומיניום הוא אחד מסוגי המתכות המשמשים אותנו בבנייה הקלה. זוהי מתכת קלת משקל, היא רכה, נחה וגמישה, קל מאוד לעבוד אתה וליצור ממנה מבנים בסגנונות שונים. האלומיניום אינו מחליד, אינו מתחמצן ואינו מעלה קורוזיה, ולכן המבנים הנבנים מחומר האלומיניום מחזיקים מעמד שנים ארוכות הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינה אסתטית.

בשל התכונות הייחודיות של פנל מבודד העשוי מאלומיניום הוא משמש אותנו בענף הבניין לשימושים שונים כמו בנייה של גגות, חלונות, דלתות, קירות , בניית יחידות דיור, משרדים ועוד.

פנל אלומיניום מבודד מחיר – כל היתרונות

לפנל האלומיניום המבודד יש יתרונות רבים וביניהם גם המחיר. בהשוואה לבנייה בחומרי בנייה קלאסית, הבנייה הקלה נשבת לזולה יותר מסיבות שונות:

בבנייה הקלה אין צורך בציוד הנדסי יקר. אין צורך בחפירות, אין צורך בטרקטורים, במערבלי בטון ובציוד כבד ויקר נוסף באתר הבנייה. את לוחות הפנלים המבודדים מייצרים ומרכיבים במפעל ובאתר הבנייה רק מתקינים אותם, בקלות ובמהירות. היעדר הצורך בציוד בנייה יקר חוסך כסף רב והוא אחד הגורמים למחיר האטרקטיבי של הבנייה הקלה.

פנל אלומיניום מורכב משתי לוחות אלומיניום כשבניהם יש חומר מבודד. גם לוחות האלומיניום החיצוניים וגם החומר המבדד הפנימי הם חומרים איכותיים בעלי יכולת בידוד גבוהה מפני חום, מפני קור וגם מפני רעש. הודות ליכולת הבידוד הטמפרטורה בתוך החלל תמיד תהיה נעימה, גם בימים החמים וגם בימים הקרים והודות לכך אפשר יהיה לחסוך עלויות גבוהות של הוצאות חימום וקירור.

שיטת העבודה שבה עיקר העבודה נעשית במפעל המייצר ורק התקנת המבנה נעשית באתר הבנייה גורמת לקיצור זמן משמעותי בכל תהליך הבנייה. אם בעבר, כאשר השתמשנו בבלוקים או בבטון, משך הבנייה נמשך שנה ואפילו יותר, בשיטת הבנייה הקלה המבנה יהיה מוכן בתוך חודש עד לשלושה חודשים בהתאם לגודל המבנה ולמורכבות שלו.

באמצעות פנל מבודד מאלומיניום אפשר ליצור מבנים מעוצבים, מרשימים ויוקרתיים בסגנונות עיצוב רבים ומגוונים. כל אדריכל וכל מעצב יוכל לבחור את הדוגמא המתאימה, את הצבע הרצוי ולהשאיר טביעת אצבעות וחותמת אישית על עיצוב המבנה.

איכות הבנייה של הבנייה הקלה אינה נופלת מאיכות הבנייה הקלאסית. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת מצליחים יצרני הפנלים המבודדים מאלומיניום לייצר מוצר בטיחותי, עמיד בפני אש, בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים ולבנות כל סוג של מבנה שאינו מתבלה עם השנים ואינו מאבד מיופיו ומהפונקציונאליות שלו.

בנייה באמצעות פנל אלומיניום מבודד נחשבת לבנייה ידידותית לסביבה. רוב עבודת הייצור נעשית במפעל ובכך חוסכים את הזיהום, האבק והלכלוך האופייניים לאתר בנייה. ובנוסף, פנל אלומיניום מבודד מאפשר בידוד מקסימלי וחוסך באנרגיה רבה.

לסיכום, "חברת א. ש. תעשיות" מציעה פנל אלומיניום מבודד במחיר אטרקטיבי במיוחד. במקום לשלם מאה ושמונים שקלים תשלמו רק מאה וחמישים שקלים.

עובדי החברה מתעדכנים בכל ההתפתחויות החדשות בתחום הבנייה הקלה, הם יוכלו לייעץ לכם איזה סוג פנל לבחור, מהי רמת הבידוד הנדרשת ועוד.

5/5 - (42 votes)

5/5 - (42 votes)

 בנייה וקידום ע"י STRATOMEDIA רכישת כתבות Yousell