• יולי

    17

    2022
  • 2348
מהו ניסור בטון ומה מטרתו?

מהו ניסור בטון ומה מטרתו?

מהו ניסור בטון ומה מטרתו כל המידע

ניסור בטון הוא השיטה הנפוצה ביותר לניסור ביהלום בתחום הבנייה כיום. מסור יהלום מבצע חיתוך מדויק ואיכותי וגם חוסך זמן מאפשריות ניסור אחרות. הציוד בתחום זה מתקדם מאוד בשנים האחרונות, כיום ישנם מסורי בטון בכל צורה וגודל, ויכול לשמש כמעט לכל מטרה לניסור קירות, מרפסות ועוד. עם הטכנולוגיה המתקדמת כיום ישנם מסורים שונים שלכל אחד מהם פונקציה ייחודית המתאימה לאותה מטרת הפרויקט. עם ניסור בטון ניתן לנסר מדרגות, לנסר מרפסות, עמודים, מקלטים, מסתור כביסה. שיטת הניסור זו נועדה לבצע ניסור בטון בצורה יעילה ובטוחה ללא נזקים ומדויקת, ניסור ביהלום זו השיטה המומלצת ביותר לכל מי שמעוניין לבצע עבודות ניסור בטון פרטיות או לפרויקטים של בנייה בשיטה זו.

מה ההכנות הנדרשות לפני הזמנת קבלן ניסור?

השלב הראשון בניסור בטון הוא סימון אזור הניסור בגיר בצורה המדויקת ביותר, ואז בדיקת משני הצדדים לצורך דיוק הניסור. לאחר מכן יש לנקות את האזור במרחק של לפחות ארבעה מטרים מצד אחד של הקיר. אם אתם מודאגים מפגיעה בבניין, עליכם להקפיד לקבל אישור מהמהנדס. בכל הנוגע למיזוג אוויר, מים, חשמל או גז, מומלץ לזכור שתשתיות אלו עלולות להיפגע ומיידית יש להעבירן למקום אחר לאחר ניסור הבטון. יש לעטוף ולהרחיק את הרהיטים על מנת לשמש מרחב לניסור בטון. כיצד לבחור חברה לעבודות ניסור בטון זה דבר חשוב לעשות לפני שבוחרים חברה או קבלן לעבודות ניסור. שאל את לקוחות החברה בקש המלצות ואף תבדוק באינטרנט האם החברה קיימת ורשומה כחוק. מומלץ גם להבטיח כי בעל המקצוע אשר מבצע את עבודת הניסור בטון אכן בעל תעודות ובעל ניסיון בתחום, ומומלץ גם לוודא שהעבודה לקבל אחריות על העבודה מהקבלן.

אם ברצונכם לקבל עוד מידע על התחום ונתונים של שירותי ניסור

בקרו באתר של חברת בטון קאט – רוצים לקבל שירות ניסור או קידוח בטון? צפו מחירי ניסור בטון אשר הוקמה בשנת 2010 וביצעה מאות פרויקטים, חברה אמינה ומקצועית אשר פועלת בפריסה ארצית

5/5 - (1 vote)

5/5 - (1 vote)

 בנייה וקידום ע"י STRATOMEDIA רכישת כתבות Yousell