• יולי

    14

    2019
  • 60921
פנל מבודד מחיר

פנל מבודד מחיר

פנל מבודד מחיר כל המידע והנתונים

פנל מבודד משמש אותנו לבנייה של מבנים רבים, ניידים או נייחים, כמו למשל לסגירה של מרפסות, לבניית מחסנים, לבניית מבני תעשייה, לבניית משרדים באתרי בנייה, ליחידות דיור, לבנייה על הגגות, להוספת שטחים למבנים קיימים, לקירוי גגות ועוד.

  1. פלטת בידוד פנל (נקראת גם פאנלית) היא אלמנט שנוצר על ידי שתי שכבות של לוחות ברזל גלי מגולוונים הצבועים בלבן ושכבת חומר בידוד ביניהם. לוחות בידוד עמידים בפני נזקי מזג האוויר ומשמשים בעיקר למבנים קלים. השימוש בלוחות בידוד תרמי מעניק בידוד תרמי ברמה גבוהה ובלתי ניתן לחדירה.
  2. לוחות הפנלים עשויים ממתכות שונות או בתוכם חומר מילוי שונים (למשל צמר סלעים וקירור קל). יכולות בידוד החום והרעש תלויות בסוג החומר ובעובי שלו. בחירת החומר, ישנם סוגי  עובי פנלים רבים המתבקשת בהתאם לדרישות המבנה.

הפנל המבודד הוא קל משקל, הבנייה באמצעותו מהירה מאוד, הוא אינו גורם ללכלוך, הוא מבודד מפני קור, חום ורעשים חיצוניים ועוד. כל התכונות האלו הציבו את הפנלים המבודדים במקום הראשון בתחום הבנייה הקלה. בארצות הברית זה נפוץ כבר שנים רבות וגם בישראל הביקוש לפנל המבודד גובר מיום ליום הודות ליתרונות הרבים וגם הודות לפנל מבודד מחיר.

פנל מבודד מחיר משתנה בהתאם לסוג הפנל, לעובי שלו, לרמת הבידוד, לחומר הבידוד ועוד.

אנו ב "א. ש. תעשיות" מציעים פנל מבודד במחיר אטרקטיבי במיוחד, שישים וחמישה שקלים למטר מרובע, במקום מאה שקלים ופנל אלומיניום במחיר של מאה וחמישים שקלים במקום מאה ושמונים שקלים.

פנל מבודד מחיר – מהם הפנלים המבודדים

פנל מבודד הוא עשוי משתי שכבות של פח או אלומיניום עם ליבת בידוד. העובי הממוצע של הפנל המבודד הוא בין חמישים מ"מ ועד למאה וחמישים מילימטר. הצבע הסטנדרטי של הפנל המבודד הוא לבן.

פנל מבודד הוא פתרון קל מהיר וחסכוני לבנייה. הפנלים המבודדים משמשים לבנייה של מבנים מסוגים שונים, למבנים ניידים למבנים נייחים, לסגירת מרפסות, לבניית חדרי קירור, למבני מגורים, למבנים תעשייתיים, לקירוי גגות ועוד. הם עשויים משתי פלטות העשויות מחומרים שונים כשביניהם יש שכבת בידוד.

יש כמה סוגים של פנלים מבודדים:

פנל פח ממולא בצמר סלעים הוא אחד מסוגי הפנלים הטובים והיקרים ביותר. צמר הסלעים נחשב לחומר בידוד מצוין, יש לו תקן אש והוא עמיד בפני אש במשך חצי שעה.

פנל אלומיניום ממולא בפוליסטרון נחשב לאחד הפנלים הנפוצים בתעשיית הבנייה הקלה. חומר האלומיניום הוא חומר בעל משקל קל, אטום לגמרי הוא אינו מחליד, אינו מעלה קורוזיה, אינו מאבד מצבעו ואינו נשחק עם השנים. הוא משמש לבנייה יוקרתית כמו סגירה של בתי קפה ומסעדות, סגירה של מרפסות, לבנייה על הגג, לבנייה של משרדים יוקרתיים ועוד.

פנל פח ממולא בפוליסטרון נחשב לאופציה הזולה מבין כל סוגי הפנלים האחרים. הפוליסטרון הוא חומר מוקצף, אין לו תקן אש, ולכן הוא אינו משמש למגורים או למשרדים, אלא למחסנים או למבני קירור.

פנל איסכורית הוא פח גלי העשוי מפלדה. הוא עמיד בפני תנאי מזג אוויר משתנים והוא מחזיק מעמד שנים רבות. הוא משמש בעיקר לבניית קירות, לסגירת מרפסות, לבניית יחידות דיור, לתוספת שטח לדירה קיימת, לבנייה על הגג ועוד.

קיימים שלושה סוגים של חומרי בידוד:

פוליסטרון מוקצף זהו חומר שאותו אנחנו מכירים בשמו העממי קלקר. הפוליסטרון הוא חומר מוצק, חסר צבע והוא משמש לבידוד תרמי במכשירים שונים כמו מקרר, מקפיא ועוד. הפוליסטרון אינו רעיל בזמן שריפה והוא נחשב לחומר הבידוד הנפוץ ביותר בפנלים מבודדים.

פוליאוריתן מוקצף הוא חומר בעל צפיפות גבוהה, תכונה שהופכת אותו לבעל מקדם תרמי גבוה במיוחד, ולכן הוא משמש לבידוד לצרכים שונים ונחשב לאחד מחומרי הבידוד הנפוצים בפנל המבודד. תכונה נוספת המאפיינת אותו היא האטימות שלו למעבר נוזלים, ולכן המבנים שנבנו בשיטה של פנל מבודד אטומים מפני מי הגשמים.

צמר סלעים הוא חומר העשוי מסיבי צמר וסלעים בתצורת חומר קשיח והוא מצוין לבידוד תרמי ואקוסטי של מבנים.

מצר סלעים משמש גם כחסם אש, ולכן הוא מותקן במקומות שבהם יש סכנה להתפשטות אש ולגרימת אסון כמו מבנים של כיתות או גני ילדים, יחידות מגורים ועוד. פנל הממולא בצמר סלעים עמיד לאורך שנים רבות, צמר הסלעים אינו משנה את צורתו והוא גם עמיד בפני חרקים או מזיקים שונים.

לסיכום, לפנל המבודד יש יתרונות רבים הוא מעניק בידוד תרמי מעולה, בידוד אקוסטי, מהירות הבנייה שלו גבוהה באופן משמעותי מאשר שימוש בחומרי בנייה קלאסיים כמו בלוקים, בטון ועוד, אפשר לעצב אותו במגוון עיצובים וסגנונות והוא נחשב לידידותי לסביבה מאחר והבנייה באמצעותו אינה מייצרת פסולת. הנחשבת לגורם מספר אחד בזיהום הסביבה.

רוצים לשמוע פרטים נוספים לברר על פנל מבודד מחיר, צרו קשר עם "א. ש. תעשיות".

4.6/5 - (200 votes)

כמה עולה פנל מבודד מחיר?

פנל מבודד אשר מיועד למבנים של מבנה יביל, בנייה קלה, ומחסני גינה המחיר החל - 65 שקל למטר

מה זה פנל מבודד?

פנל מבודד הוא אלמנט העשוי משתי שכבות של פח גלי כשבניהן יש חומר מבודד. הפנל המבודד שומר על רמת בידוד גבוהה, חסין מפני פגעי מזג האוויר ומשמש בעיקר לבנייה קלה.

פנל אלומיניום מחיר?

פנל מבודד מאלומיניום הוא הבסיס לבנייה קלה ברמה גבוהה ואינו מחליד מגיע ברמת גימור איכותית סטוקו. אנחנו מציעים שני סוגים של פנל, פנל מבודד אלומיניום, פנל פח. מחירו החל מ - 150 שקל למטר

4.6/5 - (200 votes)

 בנייה וקידום ע"י STRATOMEDIA רכישת כתבות Yousell