• מרץ

    14

    2022
  • 2054
כמה עולה להתקין גג מפאנל מבודד?

כמה עולה להתקין גג מפאנל מבודד?

בונים בקרוב מחסן? רוצים לעשות מרפסת מקורה? מעוניינים ביצירת תקרה למבנה בבנייה קלה? ודאי שמעתם על גג מפאנל מבודד. אז כמה יעלה לכם להתקין גג כזה? למה לבחור באפשרות זו? ואילו סוגים של פנל מבודד קיימים כיום?

התקנת גג מפאנל מבודד – כמה זה עשוי לעלות לכם?

מחיר התקנת גג מפאנל מבודד מושפע מעלות החומר ועלות ההתקנה. כיום יש מספר סוגים של פאנל מבודד והמחיר משתנה לפי סוג החומרים, עובי הפאנל, רמת הבידוד שלו והסוג של חומר הבידוד. כמובן שיש חומרים איכותיים יותר ואיכותיים פחות ולכן, ככל שהפאנל איכותי יותר, כך העלות שלו גבוהה יותר. המחיר נע בין 60 ₪ למ"ר ועד 200 ₪ למ"ר לכל הסוגים. עלות ההתקנה היא בין 700 שקלים ל-1000 שקלים למ"ר, כאשר עלות הפאנל לפעמים מגולמת בתוך המחיר.

אילו סוגי פאנלים מבודדים יש כיום ומה מחירם?a

בענף הבניה הקלה מוכרים שני סוגים של פאנלים. האחד עשוי אלומיניום והשני עשוי מפח. חומרים אלו הם למעשה החומרים החיצוניים ובתוכם נמצא החומר המבודד.

  • פאנל מבודד עשוי אלומיניום

גג מפאנל מבודד העשוי מאלומיניום הוא פאנל איכותי מאוד והמראה שלו מאוד יפה, לכן הוא גם נחשב ליקר מבין השניים ומשתמשים בו כאשר הגג שייך לבית או למסעדה ויש חשיבות ליופי. לאלומיניום יתרונות רבים, כאשר היתרון הגדול שלו מעבר ליופיו הוא היכולת שלו לעמוד בתנאי חוץ מבלי להחליד. הוא אטום לחלוטין ולכן מונע כניסה של מים. בית בבניה קלה שהגג בו עשוי מפאנל מבודד, לא יסבול מרטיבויות. העלות של פאנל מבודד מאלומיניום עשויה להיות בטווח של 100 ₪ למ"ר ועד 200 ₪ למ"ר. פנל מהסוג הזה ימולא בדרך כלל בבידוד פוליסטרון שהוא למעשה קלקר מוקצף ודחוס מאוד.

 

  • פאנל מבודד עשוי מפח

הפח בגגות מבודדים הוא למעשה פלדה גלית הנקראת איסכורית. רמת הגימור שלה מאוד יפה והצבע מגולוון. גם הפח עמיד מאוד בתנאי מזג האוויר ונשאר במראה יפה למשך שנים. פאנל מבודד מחיר למטר העשוי מפח, יעלה לכם בין 60 שקלים למ"ר ועד 100 ₪ למ"ר. הוא יותר זול מהאלומיניום ולכן המחיר כאן משחק תפקיד חשוב. מילוי הפאנל לצורכי בידוד בדרך כלל יעשה באמצעות צמר סלעים שלו יתרונות רבים. הוא מבודד מעולה מחום, קור ורעשים חיצוניים והוא גם עמיד בפני אש.

 

מהם יתרונות השימוש בהתקנת פנל מבודד?

  1. תחזוקה – פנל מבודד לא דורש תחזוקה ולכן הוא נשאר איכותי למשך שנים.
  2. קונסטרוקציה – בהתקנתו אין צורך בקונסטרוקציה מסובכת או כבדה.
  3. חומר קל – החומר קל מאוד ולכן פשוט להתקנה.
  4. פתחים – אין בעיה ליצור בו פתחים בקלות. יתרון זה מעולה כאשר מדובר בגג שיש בו חלון.
  5. בידוד – מייצר בידוד מעולה וכך שומר על הטמפרטורה וחוסך המון כסף על חימום וקירור.
  6. אטום – אטום לחלוטין ומונע כניסה של מים ורטיבויות.
  7. מראה יפה – מתאים גם לגגות של בתים שבהם האסתטיקה חשובה.

 

5/5 - (1 vote)
5/5 - (1 vote)

 בנייה וקידום ע"י STRATOMEDIA רכישת כתבות Yousell